dissabte, 28 de setembre del 2013

Carregada com un mico!

Seguint a la cunyada més moderna volia fer una aportació a la campanya #nomascolgonas. La campanya és en negatiu, contra les motxilles no egonòmiques, però a mi m'agrada més fer els campanyes en positiu, explicant la meva experiència amb els portanadons ergonòmics.


"Portejar" ha estat i és per mi un gran plaer. Primer ho fèiem amb el fular Mam Eco, que vam triar perquè és semielàstic i perquè és fresc (fabricat amb cotó i cànem, molt transpirable), ja que la Cinta va néixer a l'agost. Tot i que majoritàriament he portejat jo, la foto amb el seu pare dormint quan tenia 15 dies és molt tendre!


La Cinta sempre ha estat una nena gran, així que cap als 5 mesos vam comprar la motxilla Boba 3G, per internet perquè a Sitges no hi havia distribuïdor encara. Amb la Boboa hem fet de tot, dormit, mamar (o popar com diuen els meus companys d'Aquí en diem Popes), anar a festes majors, anar a la guraderia, anar a comprar... Ha pujat  i puja majoritàriament amb mi però també amb el seu pare, la seva padrina, la seva iaia i també el seu avi, a qui també li agrada molt "portejar-la". Al principi la duiem davant i ara ja més sovint darrera, perquè ja pesa molt i anem molt més còmodes.


I per acabar penjo un vídeo ensenyant com em penjo la Cinta a l'esquena amb la motxilla, perquè molta gent ho pregunta i crec que pot ser útil. Cadascú ha de trobar la seva manera, els seus trucs, i només se n'aprèn practicant! Us aconsello que ho proveu, hi ha molts portanadons ergonòmics ideals per disfrutar de l'experiència. Jo amb la Tecla no ho vaig fer i ara ja no puc! Que no us passi el mateix!