dimarts, 13 de maig del 2008

El somni


Él món dels somnis és ben curiós. De vegades somnies amb la gent que tens més a prop en situacions que no els pertoquen. De vegades, en canvi, somnies amb gent que no t'esperes, que fa temps que no veus o que no els somnies. I quan em llevo la realitat es transforma. Han de passar ben bé dues hores fins que començo a oblidar el somni i poso els peus a terra. M'encanta somniar. Per mi és millor que les pel·lícules, perquè els actors són del meu món! De vegades fan adonar-te que no tot és com ens sembla que és, que podria ser diferent... Jo crec que el somni no reflexa el meu subconcient, però sí que me'l transforma. Crec que són un seguit d'imatges que van passant mentre dorms i que de tant en tant s'organitzen de manera que fan una història coherent. I d'aquesta manera els somnis et permeten viure moltes vides i això dóna experiència. Si poguessiu veure el que he somniat avui ... Era tot tan real! Tothom que sortia al meu somni tenia reaccions reals i per això quan m'he despertat he dubtat de si havia passat realment o no. Però és clar, estirada al llit com estava no podia haver-me passat, o sí? Perquè jo ho he viscut i per tant això ja no m'ho pren ningú!


Us aconsello que somnieu, amics, amb coses bones o dolentes. És tota una experiència.

Petonets.

1 comentari:

Jordi Alfonso ha dit...

els somnis..... jo sommio fins hi tot despert.
Grácies per pasar-te pel meu Blog...de fet ho he représ gràcies a tu, ho tenia abandonadissim i sempre sonan la mateixa canço, "m'hi he de posar..." en fin.

"los sueños, sueños son....sueños son."
VV

Petons de colors.