dissabte, 21 de juny del 2008

El quiste sacre (o el gra al cul) (5)

Finalment!!!!!!!!!! Dimecres em van operar del quist. L'operació va anar bé, i la sedació em va agradar i tot! A mesura que em passava l'efecte de l'epidural ja vaig començar a veure que això faria mal ... Avui fa 3 dies. No sé com tinc la ferida, perquè m'hi va posar una gasa i no m'ho puc tocar fins dimecres. El mal ... el primer dia dur, i després poc a poc millor. El principal problema no poder seure. El cirurgià m'ho va prohibir durant tota aquesta setmana. em fan mal les cuixes i els braços de jeure de costat tot el dia!
Res, m'ho prenc amb filosofia. Estic a ca la meva marona per què em cuidin. I així també estic amb ells uns dies, que sinó el dia a dia no em deixa mai estar-m'hi gaire estona.
Petonets a tots! Espero que sigui l'últim post sobre aquest tema tan escabrós.

1 comentari:

Floquet ha dit...

Jo en vaig tenir un inflamat, de quiste pilonidal) quan era jove (uns 20 anys). Això seria cap els anys 70.

Me'l van operar i potser vaig estar algun temps sense que em molestés però recordo que em va tornar a aparèixer i supurava potser 2 cops a l'any. No era tan dolorós perquè quan s'inflamava i em feia mal acaba rebentant-se, supurant i reduint-se.

Això em va anar passant més o menys fins els 35 o 40 anys quan de sobte va desapareixer per sempre de la meva vida.

Ara només hi tinc una cicatriu que mai no em fa mal.

Buscant informació sobre els quistes perquè ara la meva mare, ja gran, en te un, he vist la teva pàgina on comentes que ningú hi penja rés i he volgut deixar-t'hi el meu testimoni.