divendres, 25 de gener del 2013

La normalitat, amorrar-se a un tetrabric!

Fa uns dies vaig publicar aquesta foto de la meva filla al meu mur del facebook. Té 18 mesos i és teta addicta i a mi m'encanta. Començo a notar la pressió social en contra de que els nens que caminin mamin, per això la vaig penjar, per afirmar-me i si algú no m'ha vist amb la teta fora ara ja no ho podrà dir. Sí, les meves tetes són per donar consol a la meva filla i passar-li alguna cosa de mi, per això les tinc i jo decideixo fer-ho. No jutjo ningú, però no vull que em jutgin a mi. La frase que acompanyava la fotografia era: Sabíeu que l'alletament en les cries de l'espècia humana dura entre 3 i 4 anys de manera natural?
Vaig aconseguir el que volia, una persona em va dir que li feia fàstic i es va donar de baixa, i que a gust estic de haver-la pogut desemmascarar i bloquejar!
Entenc que es vegi estrany perquè fa una generació no s'estilava i encara arrosseguem aquest error del feminisme, però si us plau, abans de parlar, penseu 5 minuts. Perquè us sembla estrany? Que hi trobeu d'estrany? Que tenen dents? La majoria d'animals neixen amb dents i, evidentment, mamen. Que caminen? La majoria d'animals caminen a les poques hores de néixer i, evidentment, mamen. Que també mengen altres coses? Evidentment, la llet no és el seu aliment principal, però tampoc ho és el cafè amb llet del matí que et prens i bé que t'agrada, oi?

Acabo, als que us sembla poc estètic, us semblaria més bonic un nen de 18 mesos amorrat a la mamella d'una vaca? A no, és clar, molt més natural un tetrabric!