dijous, 6 de desembre del 2007

Obra social o publicitat encoberta?

La reflexió comença un dia d'aquesta setmana, quan la Tecla (3 anys) arriba a casa amb una samarreta i propaganda de la Caixa Tarragona. Li pregunto i em diu que li han donat uns pallassos que han anat a l'escola. M'interesso pel cas i al blog de l'escola expliquen que és una obra de teatre que els ha regalat aquesta entitat. Quina barra! Regalat, diu! La qüestió és que els nens van arribar a casa amb un full de paper on hi deia que si obrien una llibreta en aquella caixa els hi regalarien noséquè. Això en una escola pública de Sitges. El millor del cas és que jo en el blog vaig deixar una nota dient que em sobrava la propaganda, però la resta de pares estaven encantats! Sobre aquest tema ja hi havia pensat altres vegades. Resulta que planten una carpa al mig de la Rambla de Tarragona amb una exposició, però a sobre hi ha el logo de la Caixa d'unes dimensions descomunals. Us imagineu quant costaria posar una propaganda com aquesta en un lloc cèntric durant dues setmanes? Doncs res, perquè es gasten uns dinerets en una exposició i ho colen com a obra social. No sé com ens deixem enganyar d'aquesta manera.
Records