diumenge, 24 de febrer del 2008

Decideixo decidir el 9 de març!

Aquest any he de votar per correu, ja que justament el dia 9 de març estic fora del meu poble per feina. Ja tinc el meu vot decidit. És palès en l'ambient que el sistema de partits polítics no funciona i que des de la societat civil hem de fer esforços per il·lusionar la gent a creure en alguns projectes. Per això la campanya de recollida de signatures de la Plataforma pel Dret de Decidir em sembla una bona iniciativa. Segurament la gent de la plataforma són tots independentistes, però estan lluitant per un dret comú del nostre poble que és el que poguem decidir el què volem. Per això demano a tothom que signi el manifest el dia 9 de març, amb independència de si votaria que sí o que no a un referèndum sobre la sobirania de Catalunya, simplement pel fet que se'ns ha de reconèixer aquest dret com a poble. De fet, ara que el Putin ja parla del nostre poble en declaracions internacionals no té cap sentit negar l'evidència que el nostre poble existeix i ho hem de fer reconèixer als nostres polítics a nivell nacional i internacional!
Us deixo una frase copiada del bloc Tarragona pel Dret de Decidir: "Recordava Xirinacs que la independència no es demana sinó que es pren. I l'hem de prendre els que hi estem interessats, a banda del que vulguin o puguin fer-hi els partits."

Apa, reflexionem-hi.